رزرو هتل

ساخت وبلاگ

اگر می توانید هتل خود را حدود دو سه ماه پیش از سفر رزرو کنید، معمولاً تخفیف خوبی به شما تعلق خواهد گرفت و اگر هم بخواهید آن را کنسل کنید هزینه ی ناچیزی از پرداخت شما کسر و مابقی به شما بازگردانده می شود. معمولاً این کار ارزشش را دارد. از طرف دیگر هر چه به روزهای آخر نزدیک شوید علاوه بر این که انتخاب های تان محدود می شود قیمت نیز بی رحمانه بالا می رود!

اگر شهر مقصد، سرویس مترو یا اتوبوس درون شهری خوبی دارد سعی کنید رزرو هتل خود را در نزدیکی ایستگاه بگیرید. حمل و نقل درون شهری خصوصاً در یک شهر غریب می تواند معضلی باشد.

اگر برای مناسبتی خاص سفر می کنید، مثلا سفر ماه عسل یا سالگرد ازدواج، این را به هتل بگویید. معمولاً سعی می کنند کارهایی خاص برای شما بکنند که از این سفر همیشه به خوشی یاد کنید. حتی دیده شده که اتاق نسبتاً معمولی زوج خوشبخت را به بهترین اتاق هتل ارتقاء داده اند.

صبحانه هتل خصوصاً اگر رزرو هتل کرده اید می تواند حدود ٢٠ تا ۴٠ یورو برایتان هزینه داشته باشد. برای سفر کاری و تجاری گزینه بسیار خوبی است. اما اگر برای دیدن جاهای دیدنی رفته اید احتمالاً ماجراجویی پیدا کردن کافه ای در شهر و خوردن صبحانه ای مخصوص آن شهر، هم خاطره بهتری برایتان می سازد و هم ارزان تر تمام می شود.

 

رزرو هتل...
ما را در سایت رزرو هتل دنبال می کنید

برچسب : رزرو هتل,هتل,سفر, نویسنده : رزرو هتل rezervhotesevenstar بازدید : 73 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 14:29

 

چیزی که در این جا مهم است آن است که تعداد ستاره برای رزرو هتل لازم هست اما کافی نیست. پارامترهای دیگری در مورد هتل وجود دارد که آن ها را هم باید در کنار تعداد ستاره های هتل گذاشت و بر اساس مجموع آن ها اقدام به انتخاب نمود.

کیفیت غذا و سرویس هتل، امکانات پذیرایی و برنامه های خاص خصوصا برای بچه ها ، چشم انداز هتل، تنوع اتاق ها و اندازه و امکانات داخل آن ها، امکانات رایگان هتل نظیر استخر سرپوشیده و روباز و ماساژ و محل ورزش، سهولت دسترسی به اطراف و موقعیت، آشنا بودن کارمندان هتل به زبان انگلیسی و مفید بودن ایشان در زمانی که از آنها راهنمایی می خواهید و نکاتی از این دست، در کنار تعداد ستاره های هتل تعیین کننده درجه و کیفیت واقعی هتل هستند. همین طور ممکن است برای شما نکات خاصی مهم باشد. فضای هتل و طراحی دکوراسیون که می تواند محلی یا مدرن باشد، اتاق بالکن داشته باشد ، اینترنت بی سیم حتما درون اتاق قابل دسترسی باشد حتی اگر رایگان نباشد و یا مواردی دیگر از این گونه که در نگاه اول ممکن است اصلا به چشم نیاید اما روز شما را بسازد.

از طرف دیگر کاملا ممکن است برای کسی که به یک سفر کاری رفته یا برای دیدن جاهای دیدنی به اروپا سفر کرده، هتل، تنها نقش خوابگاه را بازی کند که در این صورت بسیاری از پارامترهای فوق اصلا مهم نخواهد بود! به همین خاطر برای چنین سفرهایی گرفتن یک رزرو هتل ۵ ستاره و حتی ۴ ستاره احتمالا فقط هدر دادن پول است! به شرط آن که اگر هم هتل ٣ ستاره گرفتید، پیشاپیش مطمئن شوید که هتل خوبی انتخاب می کنید.

 

رزرو هتل...
ما را در سایت رزرو هتل دنبال می کنید

برچسب : رزرو هتل,هتل,سفر, نویسنده : رزرو هتل rezervhotesevenstar بازدید : 64 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 14:29

در این حالت سایت مربوطه مبلغی بابت رزرو دریافت نمی کند و شما تنها با وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ارزی (ویزا/مستر کارت)، می توانید رزرویشن خود را انجام دهید. این روش معمولا در سایت های واسطه ای رزرو هتل نظیر ‌‌ Booking.com و Hotels.com قابل انجام است. در مواردی حتی هتل هایی در وب سایت خود، امکان رزرو به حالت Pay later را ندارند، اما در سایت های واسطه ای رزرو هتل، می توان این هتل ها را به این روش رزرو نمود. پس از انجام Reservation، سایت واسطه ای اطلاعات کارت (نظیر شماره کارت، تاریخ انقضا،CVV2 و ...) را در اختیار هتل می گذارد و هتل در هر زمانی می تواند جهت تایید اطلاعات کارت، مبلغ اندکی (مثلاً 1 دلار) را از کارت کسر کند و دوباره آن را به کارت بازگرداند (ریفاند)، یا اینکه به هر دلیلی بخشی از مبلغ (مثلا هزینه شب اول) یا کل آن را از کارت کسر کند.

پس از رسیدن شما به هتل، مبلغ کامل هزینه هتل یا با اجازه شما از کارت کسر می شود و یا این مبلغ به صورت نقدی بابت هزینه هتل از شما دریافت می شود.

این نوع رزرواسیون هتل، همچنین برای افرادی که جهت مصاحبه سفارت نیازمند به یک ووچر یا تاییدیه برای رزرو هتل به عنوان یکی از مدارک اخذ ویزا هستند نیز بسیار مناسب است، زیرا در این وضعیت آن ها مطمئن نیستند که از سفارتخانه مربوطه ویزا را دریافت کنند، پس می توانند با استفاده از حالت Pay Later و بدون این که مبلغی از ویزا/مستر کارت کسر شود، تاییدیه رزرو هتل را در اختیار داشته باشند و این تاییدیه را به سفارت ارائه نمایند.

 

رزرو هتل...
ما را در سایت رزرو هتل دنبال می کنید

برچسب : رزرو هتل,هتل,رزرویشن, نویسنده : رزرو هتل rezervhotesevenstar بازدید : 70 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 14:29

معمولا برای کسانی که می خواهند سفری ارزان داشته باشند هزینه اقامت در رزرو هتل به یکی از دغدغه ها تبدیل می شود. حتی گاهی شاید فکر به هزینه های بالای اقامت در هتل آن ها را به کلی از سفر منصرف کند و لذت تجربه سفر و لحظاتی شاد را از آن ها بگیرد. اما راه هایی وجود دارد که به کمک آن می توان تا جایی که می شود هزینه های اقامت در هتل را کاهش داد، با الی گشت همراه باشد می خواهیم این راه ها را با شما در میان بگذاریم.اگر گشتی در اینترنت بزنید می بینید که سایت های زیاد داخلی و خارجی وجود دارند که تخفیف های هتل ها را ارائه می دهند و شما را از این تخفیف ها با خبر می کنند. معمولا سیاست بیشترهتل ها این گونه است که در زمان هایی مشخص تخفیف هایی را  برای مهمانان در نظر بگیرند، زمان و مقدار این تخفیف ها از طریق سایت های خاص متنشر می شود. اگر به این تخفیف ها بی توجه باشید به هتل های دیگر رفته و هزینه های بیشتری را پرداخت می کنید پس چند وقت مانده به سفر همیشه این سایت ها را چک کنید.کسانی که خودشان از سیستم رزواسیون هتل ها اطلاعاتی ندارند از آژانس های مسافرتی برای این کار کمک می گیرند هرچند که این کار در بیشتر مواقع به نفع شماست اما قبل از اینکه این آژانس ها رزرو شما را قطعی کنند خودتان با رزرو هتل تماس گرفته و قیمت های دقیق را پرس و جو کنید در این صورت انتخابی مطمئن تر دارید.

 

رزرو هتل...
ما را در سایت رزرو هتل دنبال می کنید

برچسب : رزرو هتل,هتل,سفر, نویسنده : رزرو هتل rezervhotesevenstar بازدید : 64 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 14:29

 

یکی از دغدغه هایی که همه ی مسافرینی که قصد مسافرت به خارج از کشور را دارند، کم کردن هزینه های اصلی و جانبی بدون کم کردن از کیفیت هر کدام از بخش های سفر است. از جمله ی هزینه های اصلی هر مسافرتی مساله ی اقامت و جایی هست که قرار است اسکان در آنجا صورت بگیرد. معمولا مسافرین ایرانی اکثر کارهای مربوط به مسافرت خود را از طریق آژانس های مسافرتی انجام میدهند. این امر معمولا به دلیل عدم آشنایی با سیستم های دیگر جایگزین با آژانس های مسافرتی و مراکز توریستی می باشد. در اینجا سفر724سعی دارد تا جایگزنی مناسب که امکان کم کردن هزینه ها در بخش رزرو هتل محل اقامت را دارد به مشتریان عزیز معرفی کند. رزرو آنلاین هتل یک روش محبوب برای رزرو اتاق هتل می باشد. امروزه بیشتر مردم دنیا خودشان به رزرو هتل اقدام میکنند. شما برای رزرو هتل می توانید با مراجعه به وب سایت های مختلف و بررسی هتل های موجود به راحتی اقدام به رزرو هتل نمایید.

بنابراین اولین مرحله ای که برای یک مسافرت خوب و ارزان نیاز است آشنایی با سیستم های آنلاین رزرو هتل و پرداخت هتل می باشد. مسافران به راحتی می توانند با یک کامپیوتر و حتی اپلیکیشن موبایل در نهایت امنیت هتل های مورد نظر خود را جستجو کنند و به صورت آنلاین از امکانات هتل مورد نظر مطلع شوند و با مقایسه بین هتل های انتخابی بهترین مورد را انتخاب نمایند.

در سایت های رزرو آنلاین تمام اطلاعات هتل، تعداد اتاق ها، تصاویر هتل، امکانات هتل، نوع هتل، قیمت هتل و ... آمده است. شما با مشاهده نظرات کاربرانی که قبلا از هتل استفاده کرده اند و همچنین امتیاز هتل اقدام به رزرو نمایید.

یکی دیگر از ویژگی های رزرو آنلاین هتل این می باشد که برخی از هتل ها پرداخت در محل هستند، یعنی شما به راحتی می توانید هتل مورد نظر خود را رزرو نموده و پس از مراجعه به هتل پرداخت نمایید. البته این نوع خدمات معمولا تخفیف کم تری به مسافران می دهند. اما اگر پرداخت کامل هتل را در سایت های رزرو آنلاین انجام دهید از تخفیفات بیشتری استفاده خواهید کرد.

 

رزرو هتل...
ما را در سایت رزرو هتل دنبال می کنید

برچسب : رزرو هتل,هتل,هتل های خارجی,سایت,آنلاین رزرو, نویسنده : رزرو هتل rezervhotesevenstar بازدید : 70 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 14:28

 

 

با توجه به اینکه ممکن است اتفاقات زیادی قبل از شروع سفرتان بیفتد، امکان کنسلی در اختیار کاربران بوکینگ قرار گرفته است. اگر شما تصمیم به کنسلی گرفتید، در مورد هتل‌هایی که Free cancelation دارند، تنها با زدن گزینه‌ی Cancel this booking این کار را انجام می‌دهید. هنگام کنسل کردن رزرو از شما می‌پرسیدند که چه دلیلی برای این کار وجود دارد؟ مثلا جای بهتری را پیدا کردید؟ سایت دیگری را برای رزرو ترجیح داده‌اید، اطلاعات رزرو هتل شما مثل نوع اتاق و تعداد نفرات تغییر کرده یا کلا تصمیمی برای سفر ندارید.ممکن است که حوصله‌ی گشتن بین هتل‌های یک شهر یا منطقه را نداشته باشید و دنبال راه ساده‌تری برای رزرو اتاق بگردید. بوکینگ این امکان را به شما می‌دهد که با استفاده از گزینه‌ی Filter در سمت چپ صفحه استفاده کنید. گزینه‌هایی که شما با فیلتر کردن آن‌ها می‌توانید هتل خودتان را انتخاب کنید شامل: بودجه، محبوبیت هتل، تعداد ستاره‌ها، نوع فعالیت‌های وابسته به هتل (اسکی، گلف، هایکینگ، دوچرخه و ماهیگیری)، شرایط کنسلی (کنسلی رایگان، رزرو بدون پیش‌پرداخت یا بدون کارت بانکی)، تعداد وعده‌های غذایی و نوع آن‌ها (گیاهی، لبنی، گوشتی یا حلال)، نوع اقامت (خانه‌ی قایقی، هتل، هاستل، ریزورت، چادر، آپارتمان یا مُتل)، نوع تخت (دوبل یا یک تخته)، امتیاز (عالی، خیلی خوب، خوب، مناسب یا بدون امتیاز)، امکانات و خدمات (رستوران، ترانسفر هتل، اینترنت رایگان، اجازه برای سیگار، استخر و باشگاه) و جاذبه‌های اطراف رزرو هتل است.

رزرو هتل...
ما را در سایت رزرو هتل دنبال می کنید

برچسب : رزرو هتل,بوکینگ,هتل, نویسنده : رزرو هتل rezervhotesevenstar بازدید : 56 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 14:28

 

1- ستاره‌ی هتل، 2- Score و 3- تعداد review. هرچقدر تعداد این سه گزینه‌ بالاتر باشد، هتل بهتری منتظر شماست.  شاید پیش خودتان فکر کنید که ستاره‌های رزرو هتل و امتیاز آن (Score) مورد اعتماد نیست. اما این را مطمئن باشید که بوکینگ قوانین بسیار سخت‌گیرانه‌ای در این زمینه دارد و به هیچ‌وجه امتیاز و ستاره‌ای بدون نظرات کاربران و بازرسان شرکت به ثبت نمی‌رسد.

نحوه‌ی امتیازگیری هر هتلی با توجه به امتیاز (Score) مسافران است که در آن هتل اقامت داشتند. بعد از اینکه مدت اقامت شما تمام شد و به خانه برگشتید، از طرف بوکینگ برای شما ایمیلی ارسال می‌شود و از شما می‌خواهد که نظرات و امتیاز خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید. در نتیجه کسی بدون نرفتن به هتلی نمی‌تواند امتیازش را ثبت کند. این تفاوتی است که بوکینگ با سایت معتبر تریپ ادوایزر دارد. در تریپ ادوایزر همه‌ی افراد بدون رفتن به محل اقامت مورد نظر، می‌توانند نظرشان را بگویند یا امتیاز بدهند.

بوکینگ تمامی سوالات و نگرانی‌های یک مسافر را بررسی کرده و در صفحه‌ی هر هتلی و محل اقامتی به آن‌ها می‌پردازد. هر چیزی که فکرش را بکنید، پیدا خواهید کرد. از لوکیشن هتل تا نوع سرویس بهداشتی.

 عکس‌های واقع‌بینانه از رزرو هتل در بخش معرفی قرار گرفته که می‌توانید با صبر و حوصله نگاهشان کنید و در کنارش نظرات کاربران را بخوانید تا تصوری قوی‌تر داشته باشید.

 

رزرو هتل...
ما را در سایت رزرو هتل دنبال می کنید

برچسب : بوکینگ,رزرو هتل,هتل,مسافر, نویسنده : رزرو هتل rezervhotesevenstar بازدید : 82 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 14:28

 

ساده‌ترین راه پیدا کردن هتل، استفاده از داشبورد پنل کاربری‌تان است. در این قسمت بعد از انتخاب مقصد، تاریخ ورود (Check-in) و خروج (Check-out)، نوع سفر (کاری یا تفریحی)، تعداد اتاق و نفرات بزرگسال و کودک جستجوی رزرو هتل را آغاز کنید.

بوکینگ دات کام براساس اطلاعاتی که شما دادید، هتل و فرودگاه‌های مرتبط را به شما پیشنهاد می‌دهد. لیست پیشنهادی بوکینگ براساس نظرات کاربران و امتیازی است که استفاده‌کنندگان هتل‌ها می‌دهند. نحوه‌ی امتیازدهی هم براساس پرسش‌نامه‌ی آنلاینی است که بعد از پایان اقامت در هتل، از طریق ایمیل برای هر شخص ارسال می‌شود.هر اطلاعاتی که فکرش را بکنید در بوکینگ موجود است. از پایین‌ترین قیمت گرفته تا فاصله‌ی هتل با جاذبه‌های شهر. با توجه به نوع علاقمندی و اولویت‌هایی که در سفر دارید، می‌توانید به سراغ گزینه‌هایش بروید.

Our top picks: پیشنهادهای درجه اول بوکینگ است که با توجه به Score و نظرات کاربران به شما ارائه می‌شود.

Lowest price first: رتبه‌بندی هتل‌ها براساس پایین‌ترین قیمت است.

Review score and price: بوکینگ بعد از بررسی Review و قیمت هتل‌ها و اقامت‌ها به شما پیشنهادها را می‌دهد.

Stars: اگر برایتان مهم است که هر هتل چند ستاره دارد، این گزینه را انتخاب کنید. می‌توانید از پایین‌ترین ستاره دسته‌بندی رزرو هتل را ببینید یا هتلی با ستاره‌ی بیشتر را مشاهده کنید.

Distance from the centre: این گزینه برای افرادی خوب است که فاصله‌ی محل اقامت تا جاذبه‌ها برایشان مهم است یا اینکه دوست دارند در مرکز شهر باشند. بنابراین هر هتلی براساس نزدیکی به مرکز شهر در اولویت است و به شما نشان داده می‌شود.

در قسمت معرفی کلی هتل‌ها شما با چند اصطلاح روبرو می‌شوید. بهتر است این اصطلاح و جملات را بشناسید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

In high demand: بوکینگ با نوشتن این عبارت، به شما توصیه می‌کند که برای رزرو، این هتل را در اولویت خودتان بگذارید.

رزرو هتل...
ما را در سایت رزرو هتل دنبال می کنید

برچسب : رزرو هتل,هتل,بوکینگ دات کام,ستاره, نویسنده : رزرو هتل rezervhotesevenstar بازدید : 60 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 14:28

 

شروع رزرو هتل بستگی به کشوری دارد که قصد سفر به آن را دارید. برای رزرو هتل در سفر به بعضی از کشورها میتوانید مسیرهای سادهتری را انتخاب کنید. در صورتی که میخواهید از بوکینگ. کام استفاده کنید، اولین قدم، ثبت‌نام در سایت است. با این کار شما از تمام امکانات سایت بهره‌مند خواهید شد. عضویت در سایت رایگان است و شما می‌توانید از طریق حساب Gmail یا فیسبوک عضو سایت شوید. مزیت ثبت‌نام در سایت این است که شما به جز استفاده‌ از تمامی خدمات سایت، می‌توانید در پرتال نظر بدهید، به نظرات کاربران دیگر امتیاز بدهید و دیگران هم می‌توانند این کار را برای شما بکنند. بعد از اینکه آدرس ایمیل خود را وارد کردید، لینک تایید عضویت برایتان ارسال می‌شود که باید آن‌ را Confirm کنید تا اکانت فعال شود.بعد از Confirm ایمیل، شما وارد پنل کاربری‌تان می‌شوید. در این قسمت شما می‌توانید شماره‌ی موبایل خود را وارد کنید تا اپلیکیشن بوکینگ برای شما ارسال شود. البته از طریق Google Play و App Store هم می‌توانید دانلودش کنید. انتخاب ارز هم از دیگر گزینه‌هایی است که می‌توانید اینجا انتخابش کنید. خوشبختانه ریال ایران هم در میان لیست ارزها وجود دارد. از این طریق شما می‌توانید قیمت هر رزرو هتل را براساس ارز همان کشور محاسبه کنید. راستی در خبرنامه‌ی سایت هم عضو شوید تا در آینده از خدمات تخفیفی هتل‌ها استفاده کنید.

 

رزرو هتل...
ما را در سایت رزرو هتل دنبال می کنید

برچسب : رزرو هتل,هتل,بوکینگ دات کام, نویسنده : رزرو هتل rezervhotesevenstar بازدید : 77 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 14:28

بوکینگ دات کام احتیاجی به معرفی ندارد. تقریبا بیشتر افراد می‌دانند که سایت بوکینگ چقدر در دنیای گردشگری امروزه مهم است و حرف اول را در میان رقبایش می‌زند. در حال حاضر بوکینگ دات کام معروف‌ترین و محبوب‌ترین سایت برای رزرو هتل در سراسر جهان است. اعتماد، اطمینان، راحتی در رزرو  هتل و پشتیبانی 24 ساعته از ویژگی‌های آن است. اما اگر قرار باشد از آن استفاده کنید همه‌ی راه و چاهش را بلدید؟ راهنمای کامل ما به شما کمک می‌کند.

قصه‌ی بوکینگ.کام چطور شد؟

Booking.com در سال 1996 میلادی توسط Geert Jan Bruinsma در آمستردام هلند تاسیس شد. Geert پلی ارتباطی بین هتلداران و مسافران زد و با ایجاد دفتری در آمستردام و درست کردن سایتی به اسم Bookings.nl کارش را شروع کرد. چند سال اولی که در این کار بود، پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در رشد شرکتش دید. بالاخره در سال 2005 سایتش بهترین مرجع رزرو هتل در اروپا شد. در همین سال کمپانی آمریکایی The Priceline Group امتیاز این شرکت را خرید و از آن تاریخ به بعد Bookings.nl تغییر نام داد و با عنوان جدید Booking.com به فعالیت خودش ادامه داد. تاکنون 13000 نفر در سراسر دنیا برای بوکینگ.کام کار می‌کنند که هدفشان فراهم کردن اقامت‌هایی مناسب با بودجه‌ی افراد، دسترسی راحت و بیشتر لذت بردن از سفرشان است.

 

رزرو هتل...
ما را در سایت رزرو هتل دنبال می کنید

برچسب : رزرو هتل,بوکینگ دات کام,آمستردام, نویسنده : رزرو هتل rezervhotesevenstar بازدید : 64 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 14:27